Dezorganizacja, frustracja, dynamiczne zmiany - i co dalej?
Z wyżej wymienionych powodów pragniemy pisać dla Państwa krótkie artykuły, które będą przedstawiały i wyjaśniały najważniejsze zmiany.
Tworzące się kolejki - czy to konieczne?
Na początku chcemy jeszcze raz wszystkich pacjentów poprosić o przyjście na wyznaczoną godzinę wizyty.
Doceniamy Państwa punktualność, jednak w obecnej sytuacji i przy dużej liczbie zachorowań niestety nie możemy wszystkich Państwa ugościć w przychodni i osoby, które przychodzą za wcześnie są proszone o poczekanie przed budynkiem lub w samochodzie, co wywołuje duże niezadowolenie.
Zatem prosimy o punktualność, ale prosimy również o nie przychodzenie do poradni za wcześnie.
Zajęta linia telefoniczna - jak się skontaktować z poradnią?
Słyszymy głosy, że bardzo trudno jest się Państwu do nas dodzwonić.
Pragniemy podkreślić, że staramy się odebrać telefon od każdej i każdego z Was, jednak zapisy na szczepienia znacznie nam to utrudniają. Dlatego bardzo prosimy, by na szczepienia zapisywać się poprzez infolinię 989.
Pacjentów, którzy nie mogą się do nas dodzwonić zachęcamy do kontaktu drogą mailową – poradnia@wermedica.pl.
Od poniedziałku 12.04.2021 r. nie prowadzimy list rezerwowych. Pacjenci, którzy zostali u nas zapisani na listy rezerwowych w miarę dostępności miejsc oraz możliwości zapisów wg grup wiekowych zostaną zapisani poprzez aplikację e-rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19 oraz dostaną sms’a z potwierdzeniem. Osoby, które zapisywały się na listę rezerwowych i do dnia 16.04.2021 r. nie otrzymają sms’a z datą, godziną oraz miejscem szczepienia proszone są o kontakt telefoniczny lub poprzez maila poradnia@wermedica.pl.
Na szczepienia zdecydowaliśmy się, ponieważ chcemy zapewnić Państwu jak najlepszą ochronę, jednak wymaga to od nas dużo wysiłku i zaangażowania. Niejednokrotnie pracujemy znacznie dłużej niż przewidują to nasze harmonogramy, także bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, ponieważ praca w obecnej sytuacji jest dla nas bardzo trudna i obciążająca.
Nowy kwestionariusz
Prosimy, aby pacjenci zapisani na szczepienie przychodzili z wypełnionym kwestionariuszem – od 9.04.2021 r. jest to NOWY KWESTIONARIUSZ, dostępny już na naszej stronie. Na pierwsze szczepienie jest wymagany również formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Bardzo prosimy o życzliwość i cierpliwość z Państwa strony, a praca będzie przebiegała dużo sprawniej.
Na koniec życzymy zdrowia i dalszej wytrwałości w walce z pandemią COVID-19!